Megnyugtat egy jó zene? Vagy kedvenc színed van jó hatással rád?
Szeretsz beszélgetni barátaiddal, vagy elvonulva könyvet olvasni, lazításképpen?
Imádod ha egy kis kutyus odabújik hozzád és te megsimogathatod?

A stressz csökkentéséhez, közérzeted javításához, amint a fentiek is mutatják, minden érzékszervedre szükség van.

Te melyik érzékszervedet használod a leggyakrabban egy stresszes nap után?

Szemedet?szem_stresszoldas
Nagyon szerencsés, aki ha lehunyja a szemét csodálatos dolgokat tud elképzelni, megjeleníteni. Ezek a pozitív képek, vizuálisan aktív tevékenységek, nyugtatnak és jó hatással vannak a stresszre.

Füledet?ful_stresszoldas
Aki szereti a zenét, tudja, hogy milyen hatásra képes egy fantasztikusan jó zene. Ahogy az idézetben is van….

“A ritmus és a harmónia hatol be legjobban a lélek belsejébe.”
Platón

Orrodat?orr_stresszoldas
Egy nyugtató levendula illatú illatgyertya csodákra képes, amikor fáradtan haza érkezik az ember. Alakítsál ki magadnak egy stresszmentes övezetet és töltődj fel energiával.

Ujjadat?kezek_stresszoldas
Egy masszázs, egy érintés, egy simogatás. Ismerd meg az érintés hatalmát a stressz kezelésében.

Szádat?szaj_stresszoldas
Az ízek, a finom ételek kóstolása sok embert elégedettséggel tölt el. Ilyenkor a stressz, az idegeskedés senkinek nem jut eszébe.
Kényeztesd magad te is, de figyelj oda az ételek minőségére és mennyiségére, mert a mértéktelenség súlyod gyarapodásához vezethet.

Dolgoztasd hatékonyan érzékszerveidet, hogy sikeresen csökkenjen a stressz, és a szorongás az életedben.

Erzekszervek_stresszoldasra-oldal001

Stresszmentes szép napot! 🙂

Pin It on Pinterest

Share This